Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Klacht of compliment? Ga direct naar de top!

Bij DHL Express willen we u te allen tijde een kwaliteitsservice aanbieden en streven we ernaar om alles van de eerste keer goed te doen, elke keer opnieuw. Toch kan het onverhoopt eens gebeuren dat onze service niet voldoet aan de hoge kwaliteitsnormen die u van ons gewend bent en verwacht. Mocht dat ooit het geval zijn, dan willen Dhr. Danny Van Himste, Managing Director DHL Express Belux en Dhr Patrick Gilis, Customer Service Director DHL Express Belux dat graag uit de eerste hand van u vernemen.
Elke dag opnieuw vertrouwen duizenden klanten op DHL voor de dringende bezorging van hun zendingen en uiteraard mag u het ook aan Danny en Patrick vertellen als u uitermate tevreden bent over onze service.
Het is voor ons essentieel om te weten hoe u onze service ervaart, goed of slecht, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren en afstemmen op uw wensen. Dus geef bij [Insert Managing Director Name] of [Insert Customer Service Director Name] aan wat u van ons vindt. Vergeet niet uw telefoonnummer te noteren, zodat wij u hierover kunnen terugbellen.
Let op dit betreft enkel DHL Express klachten of complimenten.

Contacteer DHL ParcelExternal Link / New Window of bel 02 5834300.

Dhr. Danny Van Himste
Managing Director DHL Express Belux


“Bent u een starter, een kleine of middelgrote onderneming of een multinational? Bij DHL is elke klant koning! Wij stellen onze ervaring, ons wereldwijde netwerk en onze lokale knowhow graag tot uw beschikking.”

E-mail Danny Van Himste

Dhr. Patrick Gilis
Customer Service Director DHL Express Belux


“Customer service is niet zomaar een baan, het is de levensader van elk bedrijf! Waar gaat het over? Het aanbieden van een uitstekende service aan de klanten – hun het leven vergemakkelijken - hun beloften houden - het creëren van een positieve ervaring bij elk contact …opnieuw en opnieuw. Ten slotte ... klantenservice is er alles aan doen om er zeker van te zijn dat onze klanten hun bedrijfsuccessen kunnen vieren.”

E-mail Patrick Gilis
Danny en Patrick zullen ervoor zorgen dat uw klacht onmiddellijk behandeld wordt en dat u binnen de 24u een antwoord krijgt.
Heeft u direct hulp of informatie nodig neem dan contact op met de klantendienst van DHL Express.
 
Traceren
Traceren

U kunt maximaal 10 nummers tegelijk volgen. Scheid de nummers met een komma (,) of regeleinde (Enter).


Meer traceeropties