Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 
Bij DHL leggen we ons toe op het zoeken van een balans tussen klinische en financiële behoeften opdat we de beste waarde kunnen leveren. We houden ons in elk stadium van het inkoopproces bezig met klanten en artsen en werken nauw samen met leveranciers van alle formaten.
DHL biedt een reeks specialistische inkoopdiensten voor de sectoren biotechnologie en gezondheidszorg. In 2006 gingen we een 10-jarig inkoop en logistiek contract aan met de Engelse National Health Service (NHS, nationale gezondheidsdienst), wat inhoudt dat we verantwoordelijk zijn voor het inkoopbeheer van levensmiddelen, bedlinnen, kantoorapparatuur, briefpapier, schoonmaakmaterialen, patiëntenkleding, medische en chirurgische apparatuur, zoals apparatuur en machines voor de operatiekamer, alsook de verbanden en andere benodigdheden.

DHL inkoopdiensten betreffen onder andere:

  • Prijsstellingschema’s
  • Productselectie
  • Productraden en producttaakgroepen
  • Contractbeheer
  • Inkoopkalender
  • Programma’s die nieuwe technologie en innovatie ondersteunen