Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Kwaliteitsgarantie

In logistiek heeft kwaliteit te maken met een foutloze verzending, geringe productschade, op tijd bestellen, hoge productiviteit, uitstekende afstemming met de eisen van de klant en volledige naleving van de voorschriften. Bij DHL heeft het ook te maken met manieren zoeken om de lat steeds hoger te leggen.

Wat de kwaliteitsgarantie van DHL anders maakt

  • We leveren structuur en mechanismen voor voorspelbare en nalevingprestaties
  • Trainingsinstrumenten en documentatie voor heldere instructies aan uw medewerkers
  • We bevorderen en eisen kwaliteit voor onze klanten en voor onze eigen activiteiten
  • Met een kwaliteitsprogramma komen we tegemoet aan of overtreffen we de verwachtingen van de klant, de prestatiedoelstellingen en voldoen we aan alle wettelijke eisen en regels
  • We hebben actuele certificaten voor normen zoals ISO 9001, TS 16949, ISO 14001, ISO 13485 en andere. De degelijkheid en de flexibiliteit van het kwaliteitsmanagementsysteem staan borg voor een structuur waarmee wordt voldaan aan de meeste regels en de standaardvereisten van de inspectie.