Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Prestatiemeting

U kunt geen kwaliteit bereiken als u niet weet wat dat echt betekent. We beginnen daarom met het bestuderen van uw serviceverwachtingen, uw bedrijfsdoelstellingen, uw voorgeschreven vereisten, om prestatiemeting centraal in het proces te plaatsen.
Onze prestatiegegevens voorzien het DHL management de instrumenten en de informatie die nodig is om elk element van de prestaties van uw organisatie te kennen.
Als onderdeel van het beheerbeoordelingsproces worden scorekaarten en dashboards beoordeeld, worden gesprekken uitgelokt, wordt aandacht gevestigd op de defecten en worden mogelijkheden geïdentificeerd voor verbeteringsinitiatieven.

Via prestatiemeting:

  • worden operationele teams ingezet voor het in de gaten houden van de dagelijkse procesgegevens
  • wordt zichtbaarheid verkregen op de processen die aandacht behoeven
  • wordt begrepen wat de klant vraagt.