Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Procesverbetering

Op het moment dat uw supply chain wordt geperfectioneerd, zal uw bedrijf veranderen. Daarom vormt procesverbetering voor DHL een constante factor in onze manier van werken. Om te zorgen dat uw supply chain-activiteiten voorop blijven lopen, vertrouwt DHL op een bewezen procesverbeteringsmethodologie (DMAIC – Define (definiëren), Measure (meten), Implement (implementeren) en Control (controleren) gebaseerd op slank produceren en de zes sigma-benaderingen. We zijn constant bezig met het identificeren van specifieke kansen, zoals het verbeteren van de klantentevredenheid of het verlagen van procesdefecten.

Op de volgende manier kunnen de procesverbeteringsprogramma’s van DHL waarde toevoegen:

  • We leggen voortdurend de nadruk op betrokkenheid van de medewerker en betrokkenheid van het management
  • Onze methoden zijn toepasbaar op een breed scala aan onderwerpen
  • Medewerkers worden gemotiveerd om te komen tot een betere klantenservice
  • Ons proces is consistent met Six Sigma en de Slanke methoden
  • We bieden een gestructureerde discipline voor teamgerichte probleemoplossing
  • Onze expertise van de regelgeving helpen u ervoor te zorgen dat naleving van de wettelijke voorschriften en van de regels van andere instanties in alle oplossingen is ingebouwd